2012-11-14

Hej

Idag har jag varit med Linnea vi åt mat kollade på film:) sen när älskling slutade så fick jag ett hemskt brev som jag inte hade velat ha:/. Så ringde min älskade syster och hon bjöd ditt oss där så vi stack ditt och pratade hade det jätte mysigt <3. När jag kom dit så fick jag
krama på Max och lite på Sofie <3. Mosters allt som jag har saknat er<3. Sen lekte vi och hade det mysigt :). Hon spelade in sig själv på min Iphone så det var mysigt:) batteriet höll på stöd sprick ta den ifrån henne:). Sen så fick jag plocka undan efter Max då skojade jag med syrran detta gjorde inte jag när jag var liten:) nä sa hon det gjorde jag för du skyllde alltid ifrån dig:). Sen det roligaste var då när Pether säger att han har känt mig sen jag var 3 år då frågade jag syran hade jag blöja då hon bara nä du hade precis lärt dig och pissa på pottan:) då frågade jag Pether vad hade jag på mig då? Inget sa han :) haha han sa att han såg mig naken :) så sa syrran det gjorde alla på Majsvägen :). Haha som jag fick mig ett gott skratt:)<3. Älskar er alla Max, Sofie, Petronella och Pether :)<3 nu säger jag god natt för har ärenden jag ska göra senare idag:)<3

Inga kommentarer: