2012-10-11

Grattis Mosters tjeej

Idag skulle du ha blivit 10 år min fina ängel♥. Jag saknar dig jätte mycket önskar jag fick fira din födelsedag här nere på jorden tillsammans med dig Älskade Emma♥. Finns inga ord på hur mycket jag saknar och älskar dig. Jag vill bara ha dig tillbaka ♥. Mosters fina tjej fattar inte att det var för 3 årsen du levde och för 10 år sen du föddes. Och nu är du inte hos oss känns så jobbigt och beskriver inte med ord hur det kan vara så :(♥. Finaste tjejen för alltid ♥. Grattis ännu en gång på din dag. 11/10-02 föddes du och 4/5-09 blev du en ängel. När du föddes var den bästa dagen i mitt liv och kommer alltid vara det. Och sämsta dagen i mitt liv och värsta mardrömmen var när du omkom :(. ♥ ♥♥. Hoppas du får en bra dag uppe i himlen♥. Ska köpa något fint till dig ♥♥ Älskar dig Emma Jonzon♥

Inga kommentarer: