2012-11-18

Måndag

Ja då har helgen flutit på jätte bra:). Haft en trevlig helg och så! Fått träffa min syster och hennes familj och det är det bästa som finns att få åka ditt och bara vara med dom:)<3 tack för all hjälp jag kan få av er<3 det betyder jätte mycket för mig<3 älskar er! Sov hos mamma ifrån fredag till lördag var och mös och hade
det trevligt med henne:). Älskar min mamma jätte mycket<3.jag är glad att jag ahar så många som stöttar mig just nu när det är som jobbigast. Är så glad att jag får ha Tova hos mig<3 att få va med Tova gör mig glad<3. Älskar dig fina hund<3. Är glad att jag har en sån underbar älskling som finns och stöttar mig nu. Är glad att jag får vara just din tjej<3. Älskar dig bby<3. Är glad att få tillbaka vänskapen med Robban och Emelie tusen tack för att ni finns<3. Jag finns för er med det ska ni veta<3. Älskar er<3. Älskar min mamma som finns och stöttar mig och pratar med mig när jag mår som sämst:/. Är ännu glad att få va med dig och träffa dig<3. Du är den bästa mamma man kan ha i sitt liv fast man bråkar och har sig<3 fast vi bråkar så älskar jag dig ändå<3. Sova nu och upp i tid och fixa saker i morgon :). Taggar Tyskland på lördag<3. Åker med finaste älskling då<3. Älskar dig jätte mycket bby <3. 27/6-12 vår förlovning <3 29/5-12 vår dag då det blev vi <3. Lämna mig aldrig bby<3. Sov gott alla glada höres mer senare idag<3. Puss på er<3
Lite bilder på min fina mamma och fina älskling<3 och på mig och fina Tova<3











Inga kommentarer: