2011-03-30

Världens bästa tisdag

Var hos min syster och barn igår. Super mysigt var det. Jag är glad att jag träffade mina syskonbarn. :). Jag har världens bästa ungar som jag älskar ( syskonbarn) . Vi var ute och gick i 2 ½ timme med dom vi gungade också :) Max skrattade med hela huvudet var så roligt o se:) Jag tycker det var mysigt att va te med dom:). Fick ju ta hand om dom när min syster gympade hur underbart som helst. Jag vill göra om det igen och bara va med dom två ute och gå och se hur Max leker:). Sofie var också jätte duktig men hon är trotsig  så hon lyssnar när hon själv vill :). Men det funkar det med:). Jag är glad att jag fick chansen till att göra saker själv med Max & Sofie. det är inte ofta antingen har man andra runt om kring. Jag har aldrig fått chansen att vissa att jag kan ta hand om mina syskonbarn själv:) det är min dröm att få va med dom och bara ha det roligt:). Och det fick jag göra igår hur härligt som helst. Jag tycker det är jobbigt när det är andra som är med mig för då struntar Sofie i mig så jag kan inte med det. Ofta så låter jag hon göra som hon vill när det gäller o va med andra. Jag säger inga namn inom den fronten för det är ofta att Sofie gör tvärt  i mot mig. Sen finns det andra saker som jag inte pallar med det är när jag väl tar hand om Max så får jag inte göra det. Som på dopet då blev Vissa i släkten skit sur bara för jag hade honom ofta liksom det är min systerson så jag bryr mig inte. jag gör vad jag vill. Bara för min syster valde andra som faddrar så bryr jag mig inte dom har ingen makt i mitt liv att styra och ställa. Jag blir så less på vissa i mamma sida som alltid är på mig. Jag tycker om er lika mycket som jag tycker om er då är det inte mycket. Men som sagt jag vill va med er igen syrran var super mysigt♥ fick ju bilder av syrran på mina syskonbarn. Men har förbud att lägga upp för dom litar inte på alla. Så accepterar jag det.  Men nej nu ska jag kolla bilder sen fixa kladkaka som jag och Älsklings pappa ska äta :)♥. så hade det gott alla ♥♥

Inga kommentarer: