2011-03-04

Kommit hem ifrån sjukan / Gynakkuten

Då har man varit på akuten med mamma och hennes sambo. Han var gnällig som vanligt:). Men som sagt jag hade kul med att dränka mina händer i handsprit så han gick där ifrån haha. Sen gick jag fick vi vänta ett bra tag till tills läkaren kom och jag blev undersökt men inget farligt med magen eller nåt sånt. Men blev undersökt men inget fel som sagt :(. Jag hoppas att allt blir bra igen :) och inte ha ont eller nåt sånt. :(. Nej nu  ska jag prata vidare med kusse :). Jag undrar vart tiden har tagit vägen idag är det 1 år och 10 månader sen min Älskade ängel omkom du :( jag saknar henne sjukt mycket kan ej fatta att tiden har gått så fort:( Önskar du var hos mig nu och vi kramades och pussas med varandra♥ vill ha dig tillbaka älskade unge♥ Jag ska aldrig sluta älska dig♥ Hoppas du vet det♥ Nej nu ska jag göra nån nytta här har ju varit bort  i tre timmar bara för en jävla mages problem :( typsikt

Inga kommentarer: