2011-03-29

måste uppdatera idag med

japp då är man på väg till min syster ska bli kul att komma iväg och få träffa dom igen:-). jag ska vara där till ikväll så det ska bli mysigt och trevligt! jag har haft ont i magen sjukt jobbigt att ha det:-/ men i morgon ska jag till sjukhuset på återbesök så hoppas det är bra:-) pappa ska med då! vill att dom kollar upp problemet hatar att ha ont och missa skolan:-( så trött på det nu! drygt att sitta på bussen! men funkar när man ska på trevligt besök hihi:-) . nej nu har jag skrivit här ska komma bussen som går till vejby :-) uppdatera mer ikväll. Kommer oxå lite bilder så jag ska fota lite:-). Älskling sover gott fortfarande:-). Älskar min pojke jätte mycket:-). Tur att man har en mobil så man kan skriva lite:-) och så ångrar inte en minut att jag skaffade denna mobil! Fast den är seg och så men sånt är livet!

Inga kommentarer: