2011-03-28

Jag och min Älskling vid stranden. Saknar den tiden
Idag har jag bara tagit det lugnt tillsammans med min Älskling♥. Vi båda har varit smått dåliga men jag mår bättre och Älskling är ur sängen i alla fall så ett plus där ja:). Har inte skrivit på ett tag men det har hänt mycket. Jag och min älskade pojke har varit tillsammans i 1 år och  13 dagar tillsammans helt otroligt. Jag älskar honom för varje dag som går och går. 

Sen har jag fyllt 20 år oxå tänk vad tiden går lilla jag tjugo år  jag är glad att jag fyllde år men saknar den tiden då jag var liten:) kommer upp bild på mig då :). Jag skulle aldrig vilja byta ut mig mot någon annan :). Jag har allt jag önskar mig i mitt liv en kille och tre syskonbarn ja fast den ena är i himlen.♥. Jag har kanske inte haft det så lätt men jag har klarat mig igenom allt:). Jag  har haft många som har stöttat mig också:).  
Bilden på mig när jag var liten :) Älskling tagit hihi.

Japp sen har det inte varit så mycket som har hänt:) Ska till min syrra i morgon ska bli super mysigt o trevligt♥. Så god natt alla


Inga kommentarer: