2010-12-26

Nej nu blir det att stänga ner:D Är trött och det stramar i såret som bara den:( Älskling Lirar Call of duty black ops. Han ska jobba till 18:00 sen så ska jag ta bort klamrarna kl 13:45 det ska bli såå skönt att dom är borta:). Sen så blir det att ta det lugnt fast min brorska hjälpa mig lite med datorn och så:) Så blir hyllinge en stund sen hur jag kommer där ifrån är en sak hehe:P♥. Och så ska jag lägga upp bilder ifrån Danmark när jag var där med skolan:). Min Älskling har köpt ett ljud som han är kär i :P Men nej det är riktigt awesome ljud i det:D. Men som sagt bli klamer fri i morgon det ska bli så skönt att komma tillbaka till det normala livet igen. Har varit en tuff gång som har varit både med mage och operation och så:(.
Danmark med skolan :)

Danmark med skolan

Danmark med skolan

Dk med skolan

Dk med skolan







Super snygg klänning i Dk

Riktigt snygg klänning

Dk:)










Hello Kitty tårta i Danmark



Före operation

Före operation

Efter operation



Före Operation





 

Inga kommentarer: