2010-12-17

Hem idag

Åker hem idag:) ska bli skönt:). Väntar på att pappa ska komma och så:). Sen blir det Familia med pappa idag:D Ska bli skönt att röra på sig:D Gör inte så ont idag:). Men som sagt glad att allt har gått bra:) Cystan vägde  5 kilo så den var inte liten ska jag säga er:D. Men ja nu ska jag fixa mig och borsta mina tänder sen hoppas jag att pappa kommer:). För är klar att åka hem :). Ska ju möta upp Älskling på hans jobb idag så ska se vad han säger:D. Sen så blir det bara mys och ta det lugnt för min del♥. Älskling ska jobba så får bli ensam några timmar:(. Men när han kommer hem då blir det att mysa med honom och så♥. Har ju inte träffas på 4 dagar nu så han har ju haft sin ensam tid nu. Så nu får han hem  mig igen. Saknar min bebo ass mycket♥. Men ha det gött alla♥♥

Inga kommentarer: