2010-10-24

101024 god kväll:D



Nu ligger man i sängen:). Ska försöka blogga lite mer:). Ja idag så har man varit med min systerdotter och kollat på henne när hon har gympat:) så klart så har lilla Max oxå varit med:). Kommer in bilder snart på mig och han:). Jag har bilder på mig och Sofie oxå:) Självklart så kommer det oxå in:). Ja snart blir det att kolla på ensam mamma sen blir det att sova.:). Ja jag ska lägga in bilder för igår oxå:). Har ju inte lagt in på länge så får bli om dagen igår:) Fast på mig och min systerdotter:) Och så lägger jag inte på Max och mig idag:), Så kommer bli mkt att göra men har som sagt tråkigt(:. ♥  Jag bara älskar mina syskonbarn♥. Ja idag så har man knappt pratat med Älskling men har faktiskt gått bra:). Vi kommer inte ses så mycket i veckan:(. Men ja kan inte ber än säga att jag Älskar honom jätte mycket♥. Snart kommer bilderna upp så får ni se lite:). Har varit en tidig dag idag:) Vaknade först vid 06:01 och såg att Älskling hade smsat sen somnade jag om igen. Sen fick jag sms vid 07:10 då vaknade Älskling och smsade mig:). Nu väntar man på att han ska åka hem så man hinner prata med honom men som sagt somnar snart. Men ja det får bli allt för idag♥

Inga kommentarer: