2010-10-22

Jag har haft en dålig dag:/. Börjar med Huvudvärk sen börja det att man bråkar med folk:/ Jag bara älskar dig men snälla ta i mot min förlåtelse vill inte att dagen skulle sluta så här.. Blir att ta ett bad o  vara en snäll flicka. Jag behöver prata med nån :(. Men vart tog alla vänner vägen:(. Alexandra min rumpaa jag älskar dig förlåt för allt♥. Jag bara vill va med dig o läka våra sår:). 
Mattias ( Älskling) Jag vill inte ha mer bekymmer är det inte att man ska göra saker som är fel så är det annat♥ Jag älskar dig kan inte mista dig . Jag vill verkligen att vi ska ha det bra leva livet som om vi älskar varandra♥. Jag säger förlåt för allt♥. 
Ja och alla andra som finns för en vissa det istället för att skita i en:'( Inte ni som ska på ultraljud o kolla om man han nåt i magen asså en systa eller en tumör. Liksom hallå jag lever mitt liv bra men att tänka på detta gör en skit dåligt:/

Inga kommentarer: