2010-10-01

Ja då ska man sova i lägenheten i natt ska bli skönt att sova själv:). Men som sagt tomt utan Älsk♥. Jag vill ju ha nån här:). Jag ska snart lägga mig:) i morgon kommer pappa hit det ska bli skönt att få träffa honom:) Har saknat honom jätte mycket♥,  Ja och så ska man vara med underbara alexandra i morgon ska bli kul:P. Ja och på söndag ska jag spela match i Hässleholm:). Nej nu blir det att krypa ner i sängen:). Är trött o saknar Älskling ♥ Hoppas vi ses snart älskling jag vill ha dig här så man kan ligga  o mysa med dig♥♥♥Du e mitt allt jag kan aldrig sluta älska dig det är problemet♥. Men nu är det en helg utan varandra hoppas saknaden är enorm som när du var i bugge då var du borta i en veckan då var det jobbigt att vara utan dig♥. Men ja nu säger jag godnatt

Inga kommentarer: