2010-11-01

Det känns inte rätt att folk säger att jag är svartsjuk. Men det har varit mycket problem i allt som inte man vill ha problem i. Jag låter min kille göra vad han vill. Men folk får tro vad dom vill:/. Jag vill inte att folk ska tro att jag är svartsjuk jag försöker göra det bästa av allt. Men ibland så går det för långt och jag behandlar folk skit och det är  inte menningen:/ Jag har aldrig mått dåligt för saker innan:/. Ja nu ska man åka hem till lägenheten och vara där. Sen får man se när vi träffas nästa gång:). Men ja som det ser ut så får jag vänta länge men hellre det än att ha bekymmer:). Jag älskar han jätte mycket men kan fan inte vara utan honom men ska bevis att jag kan vara utan honom. Jag ska bevisa alla att jag inte är svartsjuk. Jag ska bevisa för min älskling att jag är den person han älskar:). Nej nu hoppar jag ner i badet och ska bada:) skönt att ta ett bad för det gör min kropp lugn:). Men som sagt jag ska tvätta i  morgon fast jag inte vill:(. Vill bowla istället men får jag göra en annan gång. Ja nej nu ska jag inte sitta här och mala på:) utan hoppa ner i badkaret och bada:).  Ja snart åtta månader med min Älskling♥. Det är helt underbart att vi har hållit ut så länge tillsammans:)

Inga kommentarer: