2013-10-14

Kära blogg

Jaha idag så har man sovit rätt länge för man har mensvärkar så blev att ligga kvar i sängen o sova :( Älskling hade ringt mig 10 gånger utan svar så han var ju livrädd så han stod o kollade mig om jag levde. haha men ja jag får väl lära mig att ha telefonen på ljud när man sover. Men ja idag så har man varit inne hos min svägerska o barn mysigt som bara den. Sen gick man till Simone o Marcus o pratade lite med dom. Ja o sen så var vi där igen. jag sitter nu vid datorn. ska snart krypa till sängs o sova lite. i morgon blir det en lugn dag, längtar tills på fredag. för då ska man åka till mamma o va med dom. sitter o funderar på vad jag ska skriva men kommer inte på så mycket. men min dag har varit bra o lugnt fick äta hos svägerskan o va med barnen lite super mysigt. i morgon ska jag o älskling till Marcus o Simone. Älskling ska hjälpa dom med moppe o jag ska prata med Simone bara. jag ska ha en lugn dag o hoppas mina värkar försvinner så man slipper ha ont. jaja hoppas ni andra har haft en bra dag??. Ska också hjälp till lite i morgon. nu ska jag skriva om något annat rensa tankarna lite här. Nu är det så att vi kommer inte ställa upp för någon som vill bli körd för det får man ändå inte tillbaka för. så det ska vi sluta med så trött på det. min sambo är ingen jävla taxi till er som bara hör av er när ni vill ha hjälp. finns taxi som ni kan ta istället för att ringa till honom. han kanske var snäll o gjorde det innan men nu är det fan nock med det jag har börjat tröttna på det. vi har liksom inte ekonomi till att hjälpa andra. så snälla be inte om hjälp. varken vi kan låna ut eller hjälpa er med pengar. vi har ett hushåll som vi ska ha mat till o till katterna. det är viktigast. o så snälla min sambo är ingen person som ni ska utnjytja för det lönar sig inte för den dag kommer då jag sätter ner fötterna o säger till er om det. så snälla sluta ring när ni behöver hjälp. vi finns också så ni kan umgås med oss men passar inte det så bara lägg ner tanken med att vi hjälper er. det gäller alla för det ska inte bara för vi har bil.... Man ska passa i alla väder o så. men tydligen inte.då är ni inte riktiga vänner som tror det.. så då kan ni hålla er borta. för där finns vänner som ställer upp o finns för oss o umgås med oss men dom som inte vill kan verkligen dra åt helvete... det gäller vissa i min släkt också.. passar inte jag så håll er borta för jag är ingen person som gnäller en efter pappa gick bort så blev allt annorlunda..men ja skit samma klara mig utan er vissa i min släkt.. så länge inte vissa av kusinerna försvinner ifrån mig så blir jag glad. för vill inte mista dom. har redan mist min farbror o hans fru o min andra farbror med o hans sambo o min faster ja det behöver vi inte tala om :). men nu orkar jag inte skriva mer. ha det så bra. kramar till er

Inga kommentarer: