2013-10-09

...

Har ej uppdaterat på länge men har hänt mycket sen sist. Både bra o dåliga saker. men kan börja med dom bra. Jag o sambon firade 1 år o 5 månader ihop snart :) tiden springer iväg. att få ha dig vid min sida gör mig lycklig för varje dag som går. <3 O vi har varit en tur till ullared o härjat men hittade inte så mycket där uppe tyvärr. Så det jag inte hittade där uppe får jag leta här hemma. som en vinterjacka till mig. för det har jag ingen tyvärr. Sen har vår bil pajat så vi fick köpa en ny som ej var så bra. så blev att byta tillbaka till vår saab som hade en ny växellåda. så då var vi nöjda. men bilar dom håller inte i all evighet tyvärr. Något som är tråkigt är att kylar slangen pajade för oss idag. den kylarslang har vi haft sen den pajade sist för så där 4 månader sen. men ja bara till att se glad ut o inte vara ledsen för det. Längtar till helgen då vi ska åka till Ronnie o Martina:) ha det skoj ute i hörby. Längtar som bara den. låt det gå fort för söndag ska man träffa mamma eller ja vi åker till henne redan på lördag :) ska bli mysigt att få träffa den man älskar mest på denna jorden o det är min mamma <3 är så glad att hon finns för mig o micke. utan henne hade vi inte suttit tillsammans <3. att ha mamma när det är som jobbigast är att folk ska lägga sig i vad man gör o inte gör. men det får man kanske leva med. Jag tycker bara det är så tråkigt att dom som gör det står en nära. så det får man bita ihop. för en veckor sen åkte min sambo ut för misshandel. då blev han sparkad i huvudet utav tre helt konstiga typer på cykel så den helgen fick han spendera på akuten. men han hade inget brutet o jag tog marcus o åkte till min mamma för jag mådde så dåligt så hon hämtade mig o marcus. skönt var det att åka till mamma o invänta på att sambon skulle höra av sig. men vid 17:00 så hör jag min älskade sambo i vår bil utanför mamma då blir jag glad o springer ner för alla trappor o kramar om honom med gråten i ögonen. bara att få se honom gjorde mig lycklig igen <3. jag älskar honom super mycket. jag skulle aldrig klara av att vara utan honom<3. mitt hjärta slår bara för dig. Men jag lördagen för två veckor sen så var man hemma hos mamma där fick man träffa Sofie o max o syrran o hennes sambo o mina två brossor Rasmus o Frans också var riktigt trevligt där fick marcus leka av sig med dom:). Något som gjorde mig väldigt glad var att Marcus ställer sig upp o går oo lilla pojke du är ju underbar o passa <3. att få va med dig o din familj är bara glädje i det hela. Att få passa marcus o se han bli mer o mer aktiv till att gå o så :). men man vill ju bara ha honom i famnen o gosa <3. Vi hämtade hnom i burlöv o gick där o tittade lite :). sen åkte vi hem o mös men satte igång med maten sen så gick vi ner till Dennis o Angelica o var där o lyssnade på hennes babel :) men ja det var kul för hennes mun gick i ett tills Marcus somnade i vagnen o sov gott tills jag tog upp honom o bytade om :) sen somnade han igen<3 lille pågen. men om det. jag har haft en bra vecka som vanligt mys med sambon efter jobbet o se vad han har gjort där. sen träffat underbara vänner <3. Har som sagt legat sjuk i en hel vecka både med feber o förkylning men ja har blivit mycket bättre nu i alla fall ingen feber o snuva längre känns underbart att bli frisk igen så man får tillbaka sina krafter som man tappar när man är sjuk. sambon var också sjuk i 3 dagar sen åkte han till jobbet på måndag. han blev frisk snabbt. lilla sjuklingen jobbigt o vara kille o vara sjuk hihi. men ja så länge vi mår bra bägge två så gör det allt bättre. plus vår hona fick 4 kattungar söndag natt för en vecka sen så nu har man 7 katter samanlagt. men försöker hitta nytt hem till alla för hanarna kissar inne. har förstör Marcus spjällsäng. så vi har blivit mer trötta på dom:) hoppas att vi får ett hem till hanarna snart för det börja bli jobbigt att dom vill rymma hela tiden ifrån oss. dom vill ut. men vi vill inte släppa ut dom. så om 12 veckor kan ni köpa kattbebisar av oss :) om någon vill ha förstås.. men jag ska bara skriva av mig efter allt som har hänt så man kan lätta på trycket ifrån hjärtat lite. detta blir ett långt inlägg men så får det gå då jag inte har skrivit på 2 månader nu. måste börja skärpa mig om detta med att blogga. har ju en blogg den är ju till att skriv i o inte ha som prydnad :) . Men ja var nog allt jag ville skriva om :) kanske kommer på något mer men då får jag skriva om det i ett annat inlägg :) ha det så bra alla glada här inne<3 puss på er <3

Inga kommentarer: