2013-10-09

God natt

Nu ska jag snart gå in till sängen :) ska sova någon timme :). Upp senare idag o fixa i lägenheten:) antagligen byta gardiner i köket :D Vardagsrummet får ha kvar sina ett tag till :). Ja sambon sover gott sen någon timme tillbaka:). så ska snart göra honom sällskap känner att ögonen håller på att gå ihop här på mig. Jag sitter o kollar tv känner att jag ville göra det ett tag. Igår så tvättade man så nu har man rent igen o inga fulla tvättkorgar i badrummet så man kan röra sig där inne. storstäda lägenheten hade varit ett plus just nu :) måste vädra den men gör jag det så rymmer katterna så det är ingen ide att göra det. Om jag inte låser in dom i sovrummet med vatten o mat o kattlådan så ska det nog funka ett tag :) får ju ta med alla 7 katter in dit så inte mamman får fnatt:D. som sagt att ha katter som försöker rymma är jobbigt man kan inte vädra lägenheten som man vill o så. Ibland måste man blås ut den dåliga luften inne i lägenheten o byta ut den mot ny luft som kommer utifrån. :). Som sagt jag vet inte hur jag ska göra nu. men kommer på en lösning på det snart. Sitter här o mina tankar flyter ronder hela tiden . så måste skriva ner det lite. jag försöker verkligen att hålla allt inom mig men det går en gräns då jag måste få ut det. Så man inte mår dåligt över det. så tänkte sätta mig ner o skriva här lite så att allt blir bättre. Jag har finaste sambon i mitt liv men det fattas två personer som jag saknar varje dag som går. dom finns alltid i mina tankar. Emma o pappa kan ej förstå att ni är borta för alltid. jag vill så gärna ha er tillbaka hos mig igen så vi kan ha det kul igen. Hoppas att ni har det bra där ni nu är. att du Emma har varit borta i 4 r 5 månader sen du blev vår ängel för alltid. du har två fina syskon som du hade älskat. ja du älskade Sofie jätte mycket. hon var ditt allt ingen fick röra henne du var så stolt när hon föddes. Du finns alltid i mina tankar. Du hade älskat micke jätte mycket:). du tyckte om dom jag var i hop med när du fanns. men du hade älskat micke jätte mycket. O på tal om det. jag kommer alltid minnas dig som du var min fina systerdotter. som kunde mer än sin moster kunde. du var en smart 6 åring som kunde både det ena o det andra. man kunde inte tro det men du var väldigt smart i så mycket. jag älskar o saknar dig jätte mycket gumman min . Jag kommer aldrig att glömma dig. Du skulle ha fyllt 10 år den 11 oktober. kommer minnas din födelsedag precis som du finns vid oss fortfarande. finaste ängeln i himlen är du. Mins dig när du föddes hur otroligt som helst att se dig för första gången hemma hos dig. så liten o nätt var du. och att du somnade i min famn gjorde mycket kommer aldrig att glömma det. Älskade tös kom hem igen . Moster saknar dig enormt mycket. ta hand om dom som är där uppe lek nu mycket med alla barn som är bland dig. Hoppas ( Morfar ) Pappa tar hand om dig där uppe. Vi ses i Nangijala Emma Pappa jag saknar dig super mycket. förstår inte att du är borta. jag vill ha dig här ringa till dig. saknar våra samtal hela tiden . jag vill så gärna prata med dig igen. Att inte få ringa dig gör ont inom mig. jag vill så gärna att du ska vara här o svara på mina samtal till dig. Pappa kom ihåg att jag kommer alltid att älska dig o sakna dig hrör på jorden. du hade älskat micke han är guldvärd att du hade verkligen gillat honom super mycket. hoppas du sitter vid molnen o tittar ner på mig nu. för det vill jag att du ska göra. finaste pappa du har varit min ängel i 2 år o 2 månader. jag vill så gärna att du kommer tillbaka. att inte ha dig vid min sida gör ont jag vill så gärna att du ska krama om mig igen o säga att du älskar mig. snälla pappa varför försvann du ifrån mig. jag vill ju att du skulle ha levt längre o inte bara gå o dö sådär. varför gjorde du så mot oss. du kunde ha sagt att du har den o den sjukdomen o inte bara dö för oss utan att vi visste något. jag vill bara glömma den dagen då mamma berättade att du var död jag glömmer aldrig det. det sitter fast i mitt huvud. fan asså jag vill få bort det ifrån mig. men ja det lär väl att försvinna inom sin lilla tid. Men en grej till önskar bara att du var här så du kunde se hur lycklig jag har blivit igen tillsammans med micke. jag vill att du ska se mig må bra. o säga vad skönt min dotter mår bra igen. o tänka att jag har flytta ifrån mamma som jag aldrig trodde jag skulle göra. men det kom den dagen då micke gav mig nyckeln till sin lägenhet o satt en ring på fingret o sa att du ska bo hos mig. jag bara älskar det. men hoppas du har det bra där uppe för nu ska jag ta o sova så jag orkar göra något senare idag. Vi ses på andra sidan pappa.. Så nu ska jag sova. så sov gott alla glada puss på er

Inga kommentarer: