2012-10-06

Lördag

Sitter hemma hos min älskade sambo:) Kan ju inte bli bättre :) Älsklings syster son är här kan ju inte bli bättre♥:D Älskar er bägge samt älskar alla runt omkring mig. Men ja idag har vi inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt och så :). en skön lördag med inget bilkörande som vi brukar göra alltid. skönt att slippa sitta i en bil och få ont i röven :P . Ja men jag ska ej klaga skönt att ha en kille som har körkort:) men nu fattas det bara jag som ska ha det så man slipper vara beroende av någon:(. man känner sig rätt meningslös utan körkort. jag ska bara säga att man kan inte älska någon så mycket som jag gör med min underbara älskling♥. Jag är glad att jag har dig ♥. Jag ska bara säga en sak :) Jag älskar min familj släktingar och många fler♥. Och saknar pappa och Emma jätte mycket ♥ önskar att ni var vid liv nu så man kunde busa leka och ha skoj med er♥. Mina fina änglar känner mig så ensam utan er. saknar min syster och syskon barn som jag inte har träffat på länge som jag snart hoppas på att få träffa. Men hon har ju som sagt fult upp hela tiden aldrig tid med sin LILLASYSTER.. Ja det känns som om att man är bort blåst ifrån sin egen syster.. Snälla älskade syster när kan vi ses skulle vara skoj att träffa er snart♥. Så vi kan få upp kontakten igen. Ja nu har jag fått skriva av mig lite♥ Ska väl snart lägga mig för här händer det inte så mycket precis..

Inga kommentarer: