2012-08-05

Måndag

Hela dagen har varit toppen:) umgåtts med älsklings syrra och barn:). Sen efter det så drog vi och tanka bilen som vi äntligen har fått tillbaka:). Skönt att ha den igen:) ungarna ser film på datorn och älskling och jag ligger i sängen. Precis hem kommen ifrån akuten för älsklings hand krånglar igen;/. Han har haft det sen vi åkte in förra gången :/. Mitt hjärta som han lider av smärta:/. Jobbigt och se då han blir jätte ledsen;/. Och nu får dom
Väl fixa det så vi slipper detta:/. Dom skickade hem oss igen på grund av att dom inte hade tillräckligt med ortopder där:/. Så älskling får sjukanmäla sig och få åka ditt senare idag:/. Men ja alla var med till och med ungarna dom vill stöta morbror och sin kompis. Då vi har en kompis till ungarna här. Jag kanske ska förklara vad det är för ungar. Det är älsklings syskonbarn två av 3:). Underbara är dom<3. Saknar mina troll ungar till syskonbarn <3 bil träffa dom igen var länge sen nu<3. Har ju en sak till Max ju som ligger här;). Så vi får väl ta oss ditt <3. Älskar er min familj och släktingar<3. Älsklings familj med<3. Nä ta och sova så man orkar med dagen idag:)<3. Älskar dig mitt hjärta<3. God natt kommer skriva mer och lägga upp bilder då jag har laddat ner appen till mobilen :)<3,

Inga kommentarer: