2012-07-05

..

Har inte skrivit på ett tag så får ta och göra det nu. Ja det som har hänt är att jag har förlovat mig med världens finaste kille i mitt liv<3. Trivs som fisket i vattnet :)<3. Och jag trivs mycket bra med hans familj:) kan inte bli bättre :). Jag har verkligen fått ett nytt liv med en underbar sambo<3 Bor ju också hos honom:). Börjar skolan den 27 augusti och då lär jag inte vara hemma så ofta <3. Men det klara mitt hjärta av :). Nu ska jag snart fixa tvätten och  börja tvätta vid 16:00 tiden. Älskar er alla som står mig nära och jag älskar eller jag tycker om älsklings familj och syster med familj:) verkligen goa barn :). Nu har jag skrivit får väl lägga upp bild snart här också:)<3 Tack för mig <3 sen fyllde min älskade systerson 2 år tiden springer iväg :)<3 Älskar dig min syster och familj<3 :) Älskar min mamma och mina syskon<3 samt saknar min pappa och systerdotter uppe i himlen<3

Inga kommentarer: