2012-08-05

6 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar till den jobbiga dagen:/. Då min älskade pappa somnade in:/. Utan någon anledning:/. Älskar dig till tusen. Varför pappa dog du? Har så många frågor till det:/. Grät för dig i lördags då det var skånsk Afton på campingen :). Spelade för många låtar som väckte minnen:/. Min älskade pappa vill ha hem dig igen<3. Göran Nilsson min egna pappa min knasiga pappa som jag älskar till tusen<3. Saknar Emma lika mycket<3. Att ni inte finns gör ont inom mig:/. Är många fler som jag saknar<3. Tillexempel berne han är så saknad sv mig<3 du och pappa och Emma är tillsammans nu och hittar på bus och mycket skoj<3. Änglarna <3 pappa ta hand om farfar och många fler och vår älskade kickan <3. Älskar er alla som jag känner som har lämnat denna vackra jorden <3.

Inga kommentarer: