2011-07-08

Besvikelse :/

Här sitter man för att fixa med syrrans blogg så funkar det inte:/ Jag som ville göra den snygg och så:(. Så var det nåt om kovten och så vidare. Men va i helvete är det som inte funkar? kan nån säga mig det? Hon har andra problem som jag inte kan lösa men jag försöker lösa det med kvoten och så vidare. Just nu så lägger jag ner det för jag blir så irriterad på mig själv:( Ville ju så gärna att den blev fin:). Men vi får ju hoppas att det löser sig. Jag vill ha tillbaka min dator så jag kan göra det på den istället för på mammas så blir det ett gnäll om jag sitter här för länge. ja ni vet mammor gnäller:) Plus jag saknar verkligen dej och det vet du redan om. Men hoppas det blir vi igen och hoppas kan man alltid göra men tror ej vi kommer bli det:/ ska snart lägga mig för ska iväg med bror i morgon:) ska bli nice:)<3 Få va med honom. Så vi höres god natt folket :)

Inga kommentarer: