2011-02-07

God natt

Nu ska jag sova:) fast är hungrig och så! Men får hålla ut:P. Har varit en lång dag med mycket tråkgheter:'/. Har en stor klump i magen som förstör för mig totalt:'(. Önskar den försvann. Men gör väl det när pappa är ifrån sjukhuset:(. Saknar dig pappsen<3. Älskar dig med älskling<3 du står ut med mig helt otroligt:). Men ja jag borde vara glad men är för mycket för mig:'(. Jag är.lycklig lottad med en underbar kille tre syskonbarn ( en i himlen) saknar henne jätte mycket min älskade sötnos i himlen<3. Jag vill må bra igen,! Så nu vill jag ha tillbaka mitt vanliga liv:) som för ett år sen då Ma. Träffade älskling eller vi började prata för ett år sen:) jag älskar han ner och mer för varje dag som går och går:) . Skit som det blåser ute:O hoppas det blir stilla till i morgon annars på med vinter jackan:) men nej har vår jackan på:). Nu säger jag god natt<3

Inga kommentarer: