2011-02-05

Dålig på att uppdatera:D

Super dålig på att uppdatera mig men som sagt jag har varit väldigt nere för vissa saker:/ Inte kul alls när min pappa ligger på sjukhus. Pratade med honom idag. Men han var inte den man ville prata med tyvärr:/ Så får prata med honom en annan dag. Då han är piggare och gladare. Just nu så sitter jag vid datorn men som sagt inte kul vill spela oxå:(. ska väl försöka fördröja tiden tills man får spela.:(. Just nu så spelar babe men liksom hallå jag vill ju:). Ja och så ringde Rasmus min bror då till mig och frågade om jag hade prata med pappa. Ja det har jag varför då undrar jag. Jo dom sa att han inte var kontakt bar så ville bara veta om du hade gjort det. Ja det har jag men inte seriös i samtalen ens:( Inte samma pappa. Men det är väl bättrings vägar:). Men ja det är väl det jobbigaste när Rasmus frågade. Men pappa lever i alla fall:)

Inga kommentarer: