2011-02-20

God dag:)

Ja då har man inte uppdaterat sig så mycket men min dator har varit på lagning så fick tillbaka den i fredags:). Så nu ska man försöka uppdatera sig så ofta det går. Älskling kollar på walking of the dead inte min typ av serie tyvärr:/ Den känns väldigt äcklig. Men som sagt jag ska bara skriva lite här sen försöka sova:). Men först ska jag bädda sängen. Ja i morgon så ska man fixa saker och så:). Har ju som sagt lov och det ska bli så skönt att sova ut hela livet:). Jag ska oxå försöka vara med vänner om dom vill så klart :). Kommer bli mycket mys med Älskling:). Och just det fick ingen julklapp av baby på julafton men så var vi hos Styling.se igår och så hittade jag ett par snygga SHOES PIT LANE RED/WHITE SIZE 40. Dom kommer på fredag så då har man nåt att längta efter haha:). Men kommer bild upp dom snart:). Nu lirar Älskling forsa motorsport 3 lätt asowme spel:). Men japp jag ska väl kollar tunt sen sova. :) lovar att uppdatera mig så ofta jag hinner med:). Ja och i fredag så fick älskling på madflabs till sin St:). Det blev väl bra:). dom låter bara så mycket när han kör skrapar i i marken :(. Jobbigt ljud men får ju gå:). och han fick hjälp av hans kompis Bill . Hans tjej var med oxå :) var trevligt men mycket prat lite verkstad:P haha. Men vi kom där ifrån förrän 22:00 nåt och var hemma 22:30 då gjorde hans pappa mat till mig var super gott:). Vi somnade sent på natten men skulle upp samma dag igen. Fick inte sova för dom ringde ifrån mamma och frågade om jag hade en nyckel jag bara nej:). Så ja det var väl allt för denna gången:)

Inga kommentarer: