2015-11-23

hejhej

Sitter man i plugget och pluggar lite. i och för sig så har jag rast. Men som sagt att jag har varit i skolan en hel vecka gjorde mig mer motiverad till att gå igen :) super skoj var det. så tänkte skriva om hur det har varit och hur det går. Jag trivs som fisken i vattnet på denna utbildningen. Vill inte sluta. i förra veckan hade vi tester för och se vart vi behöver för hjälp. som sagt så hade vi matte och svenska och något inom körkort. japp jag tyckte att svenska gick bättre än matten. men har ju svårt med matte och det störde mej som tusan att veta det. svenska gick ju bättre har ju väldigt lätt för det så där tror jag att det går bra. ja det om trafiksakerna ja det gick väl sådär. men ska ej klagar jag är nöjd med mig själv. så det ska jag vara. så idag har vi suttit vid datorn och gjort testerna igen så det kanske blir bättre denna gången. håller tummarna för det. nu så väntar man på att vi ska ha intervju så det är ju så drygt att vänta tills man  får komma in på det. men ja får väl hitta på något så länge tills man får komma in på det. men nog om detta. nu ska jag blogga klart och fortsätta med mitt :D ha en bra dag:D

Inga kommentarer: