2015-11-25

God förmiddag

Nu har jag haft frukost. Fick skjuts till Willys för att köpa mackor och ost så jag har här. Så nu sitter man vid datorn och väntar på att få börja så man kan göra något.. Hoppas alla har haft en bra morgon. Jag vaknade med huvudvärk men jag kämpar på som bara den för att klara av skolan. Vill inte missa något här. Men jag hoppas att förkylning inte kommer. Har haft ont i halsen men kommer från och till, För jag har inte tid och vara sjuk. För jag trivs jättebra här i skolan. Nästa vecka börjar det mer allvar med lager och terminal böcker och så. Just nu så får vi göra tester på datorn som vi ska ha senare igen. Jaja jag tycker detta går bra. Fick reda på vad jag hade i matte testet och svenska och trafik. Svenskan är jag nöjd med för där hade jag 52/71 så det är godkänt sen matten var det lite värre med. 14/44 så det var ju inte så jävla bra. Trafiken tycket han att det var jättebra i bara några få frågor som jag hade svarat fel på men det kör jag vidare med. Matte får jag arbeta mer med så jag verkligen klara det :D Som sagt snart börjar vi med att arbeta så då får jag blogga mer senare eller mer en annan dag. ska försöka blogga så ofta jag kan här inne :D Så ha en bra dag alla glada :P

Inga kommentarer: