2015-05-10

söndag!

Idag är det söndag och det är en dag som är så tråkig. Åkte till mamma på ljusparty och där beställde man saker till sig :) Super fina saker ljuslykta i tre olika höjder. och votiveljus med god dofter med :) . Så stolt att kunna unna mig det :). Japp  i morgon är det måndag då är det jobb som gäller sen :) Jobbar bara fram till den 16 juni jätte tråkigt för jag trivs med personalen där :) man får så mycket positivt runt om kring sig och det gör en så man blir glad och mår bra :). Japp jag vet inte vad jag ska säga men helgen har varit bra och mysigt. vi var iväg igår jag och älskling. sen körde han mej till familja där jag träffade min syster och barnen och mamma och christer och roine så det  var mysigt. sen körde mamma och roine mig till jimmys mamma där vi va ett tag. sen gick jag och jimmy till jocke och va där en stund sen gick vi hem och mös resten av lördagen. sen idag så körde han mej till mamma och så körde han till jobbet. Sen efter ljuspartyt så fick jag skjuts av min moster och hennes kille :) träffade även rasmus och malin och sara och lena idag :) super skoj  min kusin var också där . ha nu en bra dag för jag kommer inte på mer att uppdatera i bloggen :I Ibland står allt stilla i huvudet :D puss på er alla 

Inga kommentarer: