2015-05-07

Grattis pappa på 63 år dagen

Idag skulle du ha blivit 63 år. Saknar dej jättemycket :(. Går inte beskriva med ord hur mycket det är. Att jag inte kan ringa och säga grattis till dej är jobbigt. Är glad att jag har fixat så du får rosor vid din minneslund så slipper jag känna att jag inte har varit där. Jag ska tända ljus för det idag <3 jag är så otroligt ledsen inombords så det heter duga. Vågar inte släppa ut det. Men du finns alltid inom mej i mitt hjärta och där ska du stanna för all evighet <3. Saknar din röst ditt skratt och dina kramar<3. Jag vill ha dej tillbaka pappa kom hem igen <3 jag saknar Emma lika mycket vill ha hem henne också. Men det går tyvärr inte :(. Men ni finns alltid hos mej<3 den 25 ska jag fixa svalan på armen som är för dej<3 den ska bli finare och visa att det är dej den är till för <3 ta hand om Emma och alla som är där uppe. Hälsa berne och tjafsa inte för mycket med honom :).. Älskar dej pappa hoppas du sitter på molnen och ser ner på mej och mina syskon. Jag sitter här och tänker hur stolt du hade varit över mej nu när jag jobbar och har kommit så långt med livet<3. Ja kommer alltid att sakna dej och Emma <3 puss på er 


Inga kommentarer: