2013-03-28

god natt

Här ligger jag vaken:). Ja jag är inte trött men vet om att jag behöver sömn ♥Hjärtat mitt sover gott bredvid mig :). Så ska snart göra likadant. Senare idag så är det tvätt dag. Mellan 16:00 till 20:00 sen får vi se vad dagen erbjuder sig:). Har haft en trevlig vecka med ungarna.  Sambons syskonbarn. Förra helgen fyllde jag 22 år. Då var min syster här med familjen och min mamma o hennes sambo och två av min brödrar. Var super mysigt att få träffa mina syskonbarn igen.  Sen på söndan så var vi på ikea lika mysigt då med. Träffade syrran o barnen♥. Och mamma o hennes sambo. Och min bror.  Vi tog fika hos mamma efteråt. Sen körde vi hem min bror till sig. Sen åkte vi inom annelöv o köpte en sitt puff till balkongen. Har fått som jag ville nu:). Sen igår så möblerade vi om i vardagsrummet ser mycket bättre ut nu. Nu önskar man att man bodde i ett hus så man kunde göra om mer. Är verkligen glad att jag har min sambo.  Men hus drömen står i än. Skaffa ett jobb o spara till körkort sen spara till hus. Så man kan få önskan inslagen.  Så klart vill vi ha en liten också den önskan har jag också. Att få sniffa på bebis. Nä om man ska sluta babla o sova. Precis som katterna gör och sambon min♥♥ god natt alla glada♥♥

Inga kommentarer: