2013-03-12

god morgon

Jaha då sitter man utanför sin praktilplats och väntar på att börja den. Börjar 09:00 så är lite tidig men det gör inte mig något. Ska bli skoj att få pröva här ska ge fan i att tänka negativ. Nu är det positivt och tänka detta ska jag klara. Ska börja på meriten alla är glada för min skull. Nervös är jag men det är man alltid på en ny plats:). Solen skiner så det är ett plus i allt. Nu vill jag ha vår och så. Bort med minus graderna och få ännu mer plusgrader:). Skönt att få börja jobba nu slippa vara hemma och dryga hela dagarna nu är det upp tidigt:). Saknar mina kissar och sambo men han är också på jobbet. Hoppas på det bästa och att jag blir anställd eller något. Nä nu ska jag snart börja här. Ni får ha det så bra. Älskar er mina fina syskon och syskonbarn ♥ saknar er enormt. Älskar min mamma jätte mycket. Och saknar pappa och Emma sjukt mycket. Önskar du såg mig eller vad vid liv så du hade kunnat se hur lycklig jag är och att allt går framåt nu min fina ängel pappa♥♥. Emma du är mosters fina ängel du betyder enormt mycket för mig. Det ska du veta. Önskar du var här hos oss nu. Det börjar närma sig maj månad och då har du varit min ängel i 4 år. Just nu har du varit min ängel i 3 år 10 månader helt ofattbart att tiden har sprungit iväg. Och pappa du har varit min ängel i 1 år och 7 månader. Önskar att ni bägge var vid livm ni ger mig styrka fast ni sitter på molnen och kollar ner på mig nu♥♥♥ta hand om alla där uppe som jag känner mina finaste änglar. Chico har varit en ängel i 1 vecka nu och snuttan med♥♥. Saknar er sjukt mycket♥♥. Kickan du har varit min ängel 3 år nu min fina vovve♥♥. Nä nu ska jag inte babbla mer nu ska njuta av solen. Puss på er mina blogg läsare ♥♥

Inga kommentarer: