2013-02-07

Hej

Var ett tag sen jag skrev här. Men allt har flutit på bra både med kärleken och jobb. Ska till af den 14 och prsta mer om jobb. Och igår så var man i lund på tingsrätten. Där flöt det på bra. Jag kände mig stolt. Klarade det utan att bryta ihop eller säga något till mitt ex. Så klart var min kära sambo med. Och tur att han var med så kände sig tryg. Själv klart var där fler med och det tackar jag dom förVad skulle jag ha gjort utan min sambo?. Ja jag hade många tankar åt mitt håll tillexempel min älskade syster så när allt var slut så ringdr jag henne och berättade så klar fick jag ringa mamma och min kära bror också. Tack för all stöd som jag fick. Måste gnälla lite äntligen kom min mens ordentlig men fyfan för mensvärk har ju inte haft mens på 2 år tack vare p-stav och sen spruta. Men tog bort den nu i augusti förra året för kände att nä ett förhållande och en underbar sambo som jag vill ha ett barn med så vi valde detta tillsammans. Ja jag är inte gravid än. Men skamen som ger sig så vet man aldrig om ett litet barn tittar ut. Det enda jobbiga med mens är att man får såååååå ont i magen:( det hade jag glömt hur det kändes:/. Nä nu ska jag göra som sambon ta och sova lite. Men lovar att jag ska skriva mer i bloggen:). Natti natt alla glada <3

Inga kommentarer: