2013-02-20

...

Jaha vad händer. Idag har det varit soffhäng och tv tittande. Innan bredbandsbolaget stänger ner vårt tv och internet.  Jag vill ha jobb och känna massor med pengar  så jag kan skaffa mig ett körkort. Istället för att vara beroende av min kära sambo. Känns helt bajs.  Vill ha jobb så man slipprt kronofogden och allt annat.  Allt dalat neråt jag orkar inte mer. Snälla vart finns jobb så jag kan få ett nu på stuts. Funderar på att jobba i Danmark men svårt val det där. Vet ej hur jag vill. Jo det enda jag vill är att få ett jobb med bra betalt och slippa försäkringskassan och allt sånt. Just nu känns det skit både med pengar och räkningar. Får ta mig i kragen och få upp allt igen. Af den 4 mars ringa på jobb och skriva personligr brev och cv. Hoppas till tusen att jag snart ska få ett jobb som jag trivs med. Slippa gå hemma och uggla. Det tar på min energi jag orkar ju inget. Lägenheten måste städas så det får jag ta itu med i dag. Får se om energin finns till det. Allt känns bajs jag är irriterad och har helvete så konstiga humörsväningar så det heter duga. Haft min riktiga mens och haft ägglossning ja allt sånt har kommit igång igen känns skönt. Så då är man inte skydddad hmm ja. Jag vill ha ett bra liv klart det har jag med en underbar sambo som jag älskar mest <3. Aja sova nu och hoppas på en skön natt sömn <3 god natt allq <3

Inga kommentarer: