2011-05-21

Vet att jag har varit jätte slarvig med att uppdatera min blogg men har som sagt inget o skriva men försöker så gott jag kan när jag kommer på nåt :) Japp som sagt fick lämna tillbaka skorna som jag köpte eller baby köpte till mig för dom hade gott sönder :( Men som sagt fick pengar tillbaka :) sen drog vi och träffade Älsklings syster och hennes man och dotter i deras nya lägenhet:) super snygg:). Men sen körde vi hem och jag fynda 3 nya bhar som jag har fotat som kommer bild på men dagens fynd:). Ja som sagt jag har ju inget o säga så mycket men bild kommer upp på mina nya bhar så får ni se dom:). Jag är super trött och rastlös vill hitta på nåt men finns inte så mycket o göra:) vill inte tvinga älskling till att göra nåt om han inte vill det. Så då blir det att stanna hemma och ha det super tråkigt:( önskade vi kunde åka ut och träffa folk men tror ej baby vill det ;(. Men bara till att acceptera som sagt. Ska väl snart sova för är super trött och så vidare:(. Men som sagt min dag har varit hur underbar som helst med trevlig sällskap och så vidare:) varit mycket ute i det fina vädret också:). Jag har just nu krängt godis önskar det inte fanns för man blir fett som bara den :(.

Inga kommentarer: