2011-05-28

Sitter i köket

Sitter i köket  och tittar på när älsklings mamma bakar pizza till oss:) ska bli gott med pizza :). Ja jag har själv bakat en kladdkaka som ska in nån minut till sen :).. Ja Älskling är som sagt och hjälper sin syster idag och vi har Astrid här just nu har den lilla damen somnat gott i sängen. Det är så mycket med flytt och nytt för henne :( . Men som sagt jag ska iväg med mamma och Roine i morgon ska bli super kul:). Ja snart är pizzan klar då ska jag mumsa i mig det:). Nu är det så att jag är super trött men vill hålla mig vaken tills min prins kommer hem så man kan mysa och bara va med honom ett tag :)♥.  Jag längtar till mamma och Roine i morgon :) då ska man träffa syrran och gå på sofiero med mamma & Roine sen blir det till syrran :) ♥ Jag älskar att få ett samtal av min mamma bara så där hon chokade mig totalt att hon ville vara med mig:) ♥. Men nu har jag skrivit lite och så vidare kommer mer om praon sen när jag har skrivit klar i min blåbok:)♥ Ha en trevlig Lördag kväll♥♥

Inga kommentarer: