2015-04-25

Lördag

Haft en underbar dag med mitt hjärta :). Dagen har varit den underbaraste bara jag och han i olika affärer :). Hittade mycket fint till honom:). Jag älskar min sambo jättemycket ❤️ utan honom är inget jag vill tänka på. Jag kommer aldrig att lämna honom ❤️ det är han jag vill leva mitt liv med. Men många accepterar inte det tyvärr men våra val och vi älskar varandra jättemycket. Min finaste älskling ❤️ ska snart sova för ska på kalas i morgon för min bror som fyllde år idag:). Så ska fira honom:). Denna helgen säger jag att den är underbaraste på länge. Men alla dagar och helger med mitt hjärta är det bästa som finns. Utan honom är jag inget. Skulle aldrig tänka mej ett liv utan han. Vi har hålit ihop i 1 år i juni. Och då blir det en överraskning för mitt hjärta:). Mer säger jag inte det får ni se när det väl händer :). Ska snart sova för ska upp i rättan tid för att åka till min mamma och va  med henne. Eller ja jag ska åka med henne till min bror :) hoppas ni alla har haft en bra dag:) har ej hunnit att blogga så mycket då jag lägger all min tid på sambon när jag är ledig. Som sagt jag jobbar och han jobbar. Så vissa dagar går vi om varandra riktigt mycket. Hinner knappt ses på vardagarna :(. Ja det var väl allt jag ville säga. Han är så underbar och överraskar mej riktigt mycket ibland :). Att han höll ut med alla affärer vi var i idag är jag stolt över :). Nä nu blir det att pysa till sängen och mysa med hjärtat <3 god natt alla glada :) 

Inga kommentarer: