2012-06-15

Inte skrivit på länge

Hej nu har jag inte skrivit på länge. :) måste kanske börja igen:). Nu är det så här att jag har ett förhållande sen 2 månader tillbaka jag mår bra och är lycklig så kan inte bli bättre :). jag bor hos honom men åker hem till mamma då och då:). Men som sagt jag försöker uppdatera mig oftare :). men sen kom jag in på furuboda så där börjar jag till hösten :) ska bli så nice att komma bort ifrån allt :). sen händer det en överraskning nu det 27 :)<3 super nice. Jag har verkligen tagit ett stort kliv i mitt liv nu:)<3. jag saknar pappa och Emma jätte mycket dom finns i mina tankar<3. Önskar ni var här hos mig nu för jag vill egentligen inte vara utan er:(. Men får tyvärr vara det för ni är där ni är<3. Mina änglar ni betyder allt för mig<3. Ja jag har tagit studenten sjuk skönt:) kommer sakna mina klasskompisar ifrån Filbornaskolan<3 Det ska ni veta:)<3. Men nu ska jag fortsätta mysa med älskling<3 och mina andra sötnosar här<3 Skriver mer en annan dag :D<3 Tack för mig :P

Inga kommentarer: