2010-07-14

Onsdag


Jag är trött på att jag har det som jag har:(. Alla gnäller på mig om det inte är på Facebook så är det nån annastans:(: känns som om man inte har äkta vänner så jag undrar ibland om jag har vänner? . Tur att man har älskling som finns där för en fast egentligen ska man inte umgås så ofta som vi gör men vad gör man när man behöver nån att va med har ju inte mina vänner utan bara honom:(. Men ska försöka bättra mig med mitt beteende som gör det svårt för oss båda två:(. Vill bara att du ska förstå att jag älskar dig fast jag är en idiot mot det älskling♥. Inte meningen att vara det. . Det är tur att du håller ut med mitt beteende som jag har älskling men försöker förbättra mig:(♥. Du ska veta att det är inte meningen att göra dej besviken rätt ofta älskling:(♥

Inga kommentarer: